Gå til indhold

Zentcare

Givet af større forsinkelser med levering af vores pakker grundet problemer hos fragtfirma samt en leverandør, der snød os, er vi på nuværende tidspunkt i færd med at kontakte vores berørte kunder og informere dem om dette samt give klar besked på hhv. status og muligheder for refundering. Derfor vil der i en stund ikke være mulighed for at bestille tæpper hos os, da vi gerne vil sikre, at alle vores nuværende kunder får en god oplevelse på trods af forsinkelserne samt, at alle kunder der ønsker en refundering får denne som de naturligvis er berettiget til. Er du kunde hos os, er du velkommen til at skrive til os på info@zentcare.dk. Vi svarer alle henvendelser så hurtigt vi kan. Vi glæder os til at åbne op igen på et tidspunkt, men på nuværende tidspunkt er det vores første prioritet at se alle vores nuværende kunder igennem. Vi beklager de ulejligheder dette har medført, og vi arbejder på, at alle kunder modtager deres tæppe eller en fuld refundering alt efter hvad de ønsker. OBS: Alle kunder vil senest være refunderet d. 01/12-2022. Dbh. Zentcare